0
(DKK 0,00) Vis kurv

Spørgsmål & Svar

 

Her finder du svar på de oftests stillede spørgsmål. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, sidder vi klar på mail eller telefon til at hjælpe dig.

Generelt

Har I en fysisk butik?
Ja vi har en fysisk butik. Her kan du se alle vores campingvogne, og et stort butiksareal med campingudstyr. Kom forbi til en kop kaffe og rådgivning.
Vi bor i Midtjylland mellem Vejle og Horsens.

Hvornår har I åbent?
Butikken har åbent mandag - fredag kl. 10-17, og kl. 10-16 lørdag og søndag.
På vores webshop kan du handle døgnet rundt, og du kan altid kontakte os på mail salg@hedenstedcaravan.dk eller ringe til os i hele åbningstiden på 75890677

Hvor hurtigt svarer I på mail?
Vi bestræber os på at svare på din mail indenfor 24 timer. Du kan opleve længere svartid i weekender og helligdage. Send en mail til os på salg@hedenstedcaravan.dk

Kan jeg ringe til jer?
Du kan ringe til os på 75890677 i hele vores åbningstid.

Kan jeg afhente i butikken?
Ja du kan bestille din ordre til afhentning i butikken.

Kan jeg betale med MobilePay?
Du kan betale med MobilePay både på webshoppen og i butikken.


Kan jeg få rabat som medlem af ældresagen?
Du kan få følgende rabat hos os, som medlem af ældresagen:

I vores fysiske butik får du 7% i rabat ved fremvisning af dit gyldige medlemskort ved kassen. Det gælder ikke på varer, som i forvejen er nedsat.
Du kan ikke få rabat på vores webshop.

På værkstedet kan du få 7% rabat på materialer, når du bestiller serviceydelser i forvejen. Du SKAL oplyse dit gyldige Ældresagen medlemsnummer til værkstedet, når du bestiller tid.

Kan jeg købe et gavekort?
Ja du kan købe et gavekort her.


Levering, retur og reklamation

Hvilket fragtfirma sender I med?
Vi sender din ordre med GLS. Leveringstiden er 1-3 dage på lagervarer.

Hvad koster fragten?
Fragten koster 75 kr. til en GLS pakkeshop. Det er også muligt at afhente din ordre i butikken gratis.

Enkelte produkter der pga. størrelse og vægt, sendes som specialfragt, vil have en anden fragtpris. Denne ændrede fragtpris vil fremgå på webshoppen ved køb af disse produkter.

Hvornår leverer I min ordre?
Det tager 1-3 hverdage på lagervarer (ikke lagervare kan der være 1-14 dage leveringstid). Hvis dette ikke kan overholdes, kontakter vi dig selvfølgelig.

Leverer I til udlandet?
Forsendelse til udlandet kan evt. lade sig gøre. Kontakt os på 75890677 / salg@hedenstedcaravan.dk  for detaljer og fragtpriser.
HedenstedCaravan.dk leverer selvfølgelig til hele Danmark.

Jeg har fortrudt mit køb
Du har 14 dages fortrydelsesret, som starter fra når du har modtaget varen. Indenfor 14 dage skal du meddele os om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
Læs nærmere om din fortrydelsesret i handelsbetingelserne.

Jeg har modtaget en defekt vare
Er du så uheldig at modtage en defekt vare, skal du kontakte os, så vi kan sørge for du modtager en ny. Den defekte vare sendes retur på vores regning, og vi sender en ny vare til dig. Se nedenfor under punktet “hvordan returnerer jeg en vare?” hvordan du gør.

Min vare er gået i stykker
Er din vare gået i stykker, og vil du gøre brug af din 2-årige reklamationsret, skal du kontakte os.
Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Hedensted Caravan A/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Alle produkter, der returneres til Hedensted Caravan A/S skal være forsvarligt indpakket. Vi anbefaler varer returneres som pakke og ikke som brev, for at få sporingsinformation på pakken hos transportøren.

Husk at få kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Ved returnering af defekte eller forkerte varer til Hedensted Caravan A/S, hvor fejl eller defekt defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden.

Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt, indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.

Jeg har modtaget en forkert vare
Har du modtaget en forkert vare, skal du selvfølgelig have den byttet til det du har bestilt. Kontakt os hurtigst muligt, så vi hurtigt kan sørge for, at du modtager den rigtige vare. Den forkerte vare sendes retur på vores regning, og vi sender den rigtige til dig. Se nedenfor, hvordan du returnerer en vare.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Varen sendes retur til:

Hedensted Caravan A/S
Nordre Fabriksvej 3
8722 Hedensted

Vi afhenter IKKE i pakkeshop.
Returnering skal foregå ifølge reglerne for reklamation og fortrydelsesret. Læs nærmere herom i handelsbetingelserne.
Det er også muligt at komme med varen i butikken i åbningstiden.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Ordrenr.
Navn og adresse
Ordrebekræftelse/faktura kopi (hvis haves)

Hvor længe ligger min pakke i pakkeshop?
Din pakke ligger i din valgte GLS pakkeshop i 14 dage, før den bliver sendt tilbage til os.

Ordre & bestilling

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, kan du kontakte os på telefon 75890677 eller sende os en mail på salg@hedenstedcaravan.dk
Det kan i nogle tilfælde betyde, at ordren ikke er gået igennem.

Ordrebekræftelsen kan i nogle tilfælde ligge i dit spamfilter/uønskede mails. Tjek gerne om den er landet her, ellers sender vi selvfølgelig din ordrebekræftelse på ny.

Hvordan annullerer jeg mit køb?
Ønsker du at annullere din ordre, skal du sende os en mail med emnefeltet “ANNULLERING” eller kontakte os på telefon. Vær opmærksom på, at vi ofte pakker ordre indenfor få timer, og de fleste bliver sendt samme dag.
Er din ordre allerede afsendt, skal du meddele os om, at du vil gøre brug af fortrydelsesretten og sende pakken retur til os.

Annullerer du din ordre, kan du opleve, at beløbet står reserveret i din bank. Dette er noget som foregår ved banken, og desværre ikke noget vi har med at gøre. Der kan gå op til 14 dage, før beløbet ikke længere står som reserveret og er frigivet.

Kan jeg ændre min ordre?
Har du ændringer til din ordre, skal du ringe til os hurtigst muligt samme dag, og vi vil forsøge at foretage de ønskede ændringer. Er din ordre allerede pakket og sendt, vil dette ikke være muligt, og du kan i stedet gøre brug af fortrydelsesretten.

Kan jeg betale med EAN nummer?
Du kan godt betale med EAN nummer.
Sådan gør du:
- Læg varerne i kurven.
- Forlad ordren i betalingsvinduet
- Send os en mail på salg@hedenstedcaravan.dk med EAN oplysninger, ordrenr. og pålydende beløb, så kan vi fremsøge din ordre og fremsende EAN fakturaen til dig.